God morgon 090606

Heej alla.
Allt bra??
Kan tänka mig att alla blivande studenter är lite dragna idag.
Haha jag också fasst jag inte varken tagit studenten eller druckit.
Nejvaknade upp i morse med igen svullen hals IGEN!
Och en irriterande rinnande näsa.
Vill verkligen inte bli sjuk nu igen börjar ju praktiken på måndag.
Fan är ganska nervös för det.
Men men det kommer nog gå bra.
När jag väl kommer dit går jag väl aldrig hem igen.
Hahah!
Nej men hade iallfall trevligt igår.
Jag och Jonas var hos Pettson och firade hans student.
Kulkul.
Man blev lite avensjuk, om jag inte hade hoppas av gymnasiet så hade jag också tagit studenten nästa sommar.
Men men lätt och säga det nu.
Måste bara tillägga att morsans kille Mats fyller år idag stort grattis till han och hoppas att han får en riktig toppen dag.
Med lite sol får man hoppas på.
Ja, nej nu ska jag vidare och göra mig i ordning och ta o städa lite kanske.
Älsklingen ska ut och tvätta bilen så.
Passa på att göra nåt här inne istället.

Men ha en skön dag.

Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0