Här är helgens bilder!!!!

Jag lovade och här kommer helgens bilder :D
Beskriver mer under dom.

Här sitter vi i husbussen på väg ner Arash kör ända till sthlm där han byter av med Nima.


Här sitter nima och Jocke och har det kul.


Hihi älsklingen <3


Älsklingen igen :D <3


Jocke sitter och leker med videokameran.


Här bak ligger Arash och sover gott haha han såg ganska rolig ut när han låg i fosterställning.


Här åkte vi förbi några flyplan utanför linköping.Såg två st sånna efter vägen men fick bara med dom här såg inte dom andra förän på vägen hem sen.


Frammer i mantorp då här ser ni campingen den nedre.


Här går Arash ut för att vänta in mantorps chef för att han ska kunna ge oss våra armband så att vi kommer ut och in samt papper som vi måste lägga i bilen också om vi ska ut och in.


Här se vi våran husbil som vi lånade.Vi låg sammanlagt 6 pers från fred till lör efter det från lör till sön låg det 7 pers kunde blivit 8 men jocke ville ligga ute i bilen.


Driftingbilen har kommit ner från lastbilen filmade hela den scenen men kunde inte ladda upp den här eller jag vet rättare sagt inte hur man gör.Hehe!


Lite utsikt hur det såg ut när vi kom till platsen.Var inte så mycket människor där då.


Sen senare kom allt och alla.Här kommer dom första suprorna som ställdes på sniskan utanför vårat läger som en mur.Vem som helst fick ju inte komma in heller.Hehe!


Här är Kevin tror jag att han hette.Han var med också och körde han körde en egen supra.Han och hans polare bodde mitt emot oss då det är deras avspärrning vi har satt upp runt om allt.


Här ahr vi Erik och Mattias en del av gänget.


Här kommer lastbilschaffisen Micke med två vita supror en av dom är hans egen och den andra var då Kevins.
Plus ett kylskåp Kevin hade nämligen köpt upp halva systembolaget som han hade allt i.


Haha Kevin köpte en pool också för 8 pers.Och det blev väldigt populär kan jag säga det var några helt okända som smög in och doppa skallen i den.



Ah så här såg vårat läger ut när allt var uppsatt och klart.Mysigt.Denna bild var mest på Kevins sida.


Haha fick en bild på våran lastbilschaffis Dick.Hur jävla go som helst.


Här är mets på våran sida här har också Danne våran förrare till bilen kommit med sin polare Peter i deras husbil eller vad man kan säga.


Hahah det här tyckte jag var sött.Från liten till stor.Moppen var Dannes och dyrtbiken eller vad det vad var nog Peters tror jag och mini motorn var våran.


Här är lördag morgon klockan är kanske halv nio tror jag det var.Vi håller på och mappar klart driftingbilen så den är redo och köra.


Sen bänka vi en norrmans bil.As snygg faktikst(bilen alltså inte han själv)


Här kommer lite mer bilar jag tog kort på utanför garaget vi hade.






Sen på våran innan han skulle köra.


Sen hitta jag denna snygging


Och denna ville jag ta med hem.


Hitta denna också.


Denna saab var ju fin.


Denna med.


Haha den här var ju bäst aaaaaas låg var den.Hansom kör den ligger ner i bilen och kör.


Hahah här kommer rastajocke!!


Fick en bild på paret.Arash och hans flickvän Nike.


Här har vi Linnea som kom sen under dagen med sin pojke fick ingen bild på han tyvärr.


Här har vi det nya paret Jonas och Johan med varsin bärs.


Sen fick Arash för sig att åka på mini motorn.


Sen gick vi en runda på den andra campingen för att kolla in den om någon hade det bättre än vad vi hade.
Ingen hade det.


Här har vi livvakten för modellerna som var inhyrda.Jag ock Linnea blev nämligen uppraggade på deras flak men det taskiga var att sjävla modellerna var as otrevliga.Bara brydde om sig själva typ.Och livvakten var inte mycket till livvakt tjejerna vaktade mer nog sig själva bättre utan han.


Här har vi söndag morgon och det är dags för dom extrema driftingtävlingen.


Här sitter Philip längst ut sen Linnea och hennes pojke sen kommer Jonas panna.


Sen skulle vi bänka en till bil när vi kom tillbaka en Bmw som hade över 700 h/k


Här tog jag en bild bara för att ni ska se hur lång lastbilens flak var invändigt.


Och nu är vi äntligen på väg hem Arash och Nike fram jag och Jonas bak.Dom andra körde egna bilar hem.


Hahaha ja jjuat ja.På vägen hem var vi tungen att stanna och tanka också så vi stannade strax utanför linköping bara det att det gick inte så bra det knäppte hela tiden i handtaget så vi fick bara i typ strax under 5 liter disel.
Så vi bestämde oss för att testa någon annanstans men det hände samma sak där med.Sen såg jonas vad det var vi tankade i.Och vi stod och tankade i vatten tanken inte i bensin tanken heller.Så ungefär 5 liter disel hade vi fyllt på i vattentanken som jonas sedan dagen efter fick göra rent.
Hahahahah!Och så här såg Arash ut när vi stod och tankade.Nike virade runt ett lakan över skallen på han och blev den nya mohammed.



Ja sen vid halv tolv på kvällen sen var vi hemma äntligen.
Vilken dag det hade varit.Fast längtar redan tillbaka.
Ska ner dit igen nästa månad på dragracing.
Ska bli as kul.
Nej nu ska jag sova ha d gött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0