Har den bästa pojke <3

Heeeeej fan är på så jävla glatt humör just nu!!
Vi var ju och kollade på klänningen jag ville ha.
Och hihi jag fick den visserligen var den ju på rea men iallfall.
Sen visade jag älsklingen vilken klänning jag skulle satsa på när jag får mina pengar.
Men då vet ni,,, hur jävla gullig som helst ville han att jag skulle prova den.
Och sagt och gjort tog jag på den satt som gjuten.
Så han frågade om jag ville ha den.
Och jag sa att den ska jag köpa sen, men då tog han med den med den andra klänningen.
Faaaan va gullig han är då.
Så nu när vi ska ut på bio i morgon eller på torsdag ska jag betala för den och allt gott som hör till för att ge igen det han gav mig.
Här kommer bilderna på dom också.
Måste bara tillägga den översta klänningar var tok för stor men jag ville verkligen ha den hade spanat in den hela dagen under praktiken.
Så sitter just nu och syr in den.
Hur bra är man inte om man kan det va???
Hihi.
Just ja tog kort på en fågelunge vi hittade utanför lägenheten.
Fan ville bara ta med honom in och ta hand om den.
Fick inte för Jonas. :(
Suck!
Men men här kommer bilderna igen.

Fösta klänningen som var tok för stor.


Den andra som jag älskar <3


Min lilla bäbis som jag inte fick behålla :( <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Den var snygg eller rätt sagt båda två var snygga

2009-06-10 @ 17:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0