Hård helg!

Usch vilken helg det har varit.
Fortfarande bakis här sen igår.
Söp i fredags hos Bea och räven, fan hade as kul verkligen.
Sen skulle vi vidare till Josse en av jonas polare.
As schysst tjej.
MEN!!!
Festen sög som fan, inge drag alls musiken kom genom datorn.
Dom spela alltså inte via några högtalare.
Annars hade det vart mycket roligare.
Så vi bestämde oss för att dra in till stan tillbaka till Bea och räven och supa mer och kanske dra ut sen senare.
På bussen in till stan alltså mer roligt än så kan man fan inte ha.
Jag, Bea och Emma fulla som svin satt och var as trevliga mot folket i bussen och skrek och hade oss.
Trodde typ hela tiden att busschauffören skulle kasta ut oss.
Tyckte fan synd om han.
Sen mötte vi ett par as schyssta tjejer från gottsunda som vi satt och snacka med.
Dom trodde vi säkert var helt borta där i början.
Men sen när vi klev av så märkte jag att min klänning hade släppt i axel bandet.
Typiskt gina ibland att kläderna lätt kan gå sönder.
As snygga men sköra.
Så jag och Bea vandrade hem till mig och älsklingens lägenhet och sydde.
Och haha det gick inte bra iallfall att gå.
Vi gick först vilse och var tvungna att fråga något om vägen dit.
Hahahah!
Vi äger så hårt.
Sen hälsa Bea på en gubbe med en schäfer.
Hahah och hon sa så " skepp och hoj schäfern" fy fan va jag garva samtidigt som jag bad om ursäkt till gubben som gick förbi att hon var så på.
Han bara flina as mycket.
Men när vi var klara blev det iallfall inget med att dra ut på stan.
Pettsson somnade i Beas och rävens säng och tillslut somnade bea bredvid.
Så vi valde att gå hem.
Så jävla kul fredag hade vi iallfall.
Fan det måste vi göra om igen.
Men nej ska forsätta sälja volvon här det blir fler som blir intresserade iallfall.
Hihi.
Fasst jag tycker den är ful, men den är bra.
Japp men ha d så länge nu puss på er <3


Haha här är min lilla sötnos i hissen på väg till deras lägenhet efter att vi sytt min klänning.
Helt borta var vi som ni knk kan se på Bea här.
Men gullunge iallfall.Love her <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0