Heej... 090605

Heej alla godingar sitter just nu i soffan har nyss vaknat.
Ska snart göra mig i ordning och kila upp till gina tricot och höra med dom kommer ihåg att jag kommer på måndag.
Sen blir det stundent firande av Pettson och Jossan.
Ska nog bli riktigt kul dag tror jag.
Det är så taskigt väder bara kallt som fan.
Sorry att man inte hann bogga igår kväll.
Blev bjuden till Bea p en liten myskväll med några andra tjejer som var as gulliga.
Det blev lite för mycket där ett tag med spriten tror jag.
Man kännde det när man kom hem.
Och älsklingen var ju så himla nyfiken på vad vi snackat för skit till varandra.
Hahaha så himla gullig, dessutom hade han sms:at mig under kvällen och typ skrivit att "Jonas saknar sin lilla älskling" naaaaw.
Han var ju ensam här hemma.
Och jag fanns kanske 5- 600 meter bort.
Kanske lite för på ibland men jag sa så till tjejerna att han är inte van vid att jag träffar nya kompisar här i uppsala.
Jag har ju bara umgåtts med hans och nu har jag egna han inte känner.
Då blir det lite omvänt för honom.
Plutten!
Ja nej nu ska jag göra mig i ordning.
Men vi hörs senare under dagen.
puss på er gooodingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0