Hemma.

Heeej bitches är hemma nurå.
Skönt som fan men vill vara ledig en dag till.
Är fortfarande bakfull sen igårkväll när vi var ute med Hubbe och en annan polare till älsklingen.
Jag fattar inte jag skulle ta en massa kort men det spöregnade ju hela tiden så korten skulle inte bli så bra.
Så jag är ledsen.
Men vi hade så otroligt jäkla kul iallfall.
När vi kom fram till öregrund så var vi nog i Jens farmors lägenhet kanske i 30 min max.
Sen drog vi iväg över till Gräsö och drack lite med ett par andra tjejer från rasbo.
As kul.
Sen när det var dags att åka över med färjan så skulle Jens ringa och kolla vilken tid den skulle gå.
Men när han sen lägger på säger han att färjan har tekniska problem och kommer inte att gå över huvudtaget.
Hahahaha.
Fan va alla skratta det visade sig i själva verket att det var själva telefonen till färjans upplysning som hade teckniska problem inte färjan.
Hahaha.
Ja men vi kom med färjan sen iallfall och somnade fan nästan på en gång när vi sen la oss.
På lördagen var vi och fiskade en sväng i regnet.
Jens skulle försöka fiska strömming och fick upp 5 st.
Själv fick jag en liiiiiten abborre som jag sen satt och lekte med i en större vattenpöl.
Älsklingen fick upp flera.
Tyvärr.
Ja, nej sen åkte vi hem och käkade ute och tog det bara lugnt sen tills Hubbe och den andra polaren kom och vi gick ut på krogen och hade det kul.
Vart en as kul kväll kanske lite mycket dricka men men.
Det var länge sen man gjorde det sist så det var bara kul.
Hehe.
Nej sen så nu på söndagsmorgonen så åkte vi hem.
Vart en sväng förbi älsklingens jobb också.
Så nu har vi tvätt tid igen då och sitter samtidigt och läser cosmopolitan som jag köpte och en bil tidning till älsklingen.
Plus glass blev så jäkla sugen så det blev det med.
Jätte gott!
Nej nu ska jag njuta av den sista lediga dagen.
Praktik i morgon igen.
Men vi hörs av mer i morgon.
Ska försöka ta lite kort blir så tråkigt annars.

Pusss på er ha en fortsatt regning bra dag ;D

<3

Kommentarer
Postat av: Linda

"Själv fick jag en liiiiiten abborre som jag sen satt och lekte med i en större vattenpöl".



Du är go i huvut. :D Tok garva när jag läste det. fick upp en bild där du doppa fisken i en vattenpöl. xD

2009-06-15 @ 23:41:42
URL: http://thelindalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0