hemma!!

Guuud va skönt har äntligen kommit hem efter den långa och tråkiga lektionen.
Slutade då ungefär kl tolv.
Nu är det bara att plugga hela dagen som gäller.
Får fan inte göra något annat eller jo jag måste verkligen diska också innan älsklingen kommer hem igen.
Fick ju skjuss av honom det piss regnar ju fortfarande ju så frågande han snällt om han kunde skjussa hem mig så jag slapp regnet.
Han stannade kvar också ett tag innan han åkte tillbaka till jobbet.
Gullungen min. <3
Men vart fan tog solen vägen hallå när det blev som riktigt as varmt så försvinner den såklart.
Tyyypiskt!!!
Det är bäst att den kommer tillbaka annars blir jag sur.
Japp men men nu har jag inte tid med detta måste verkligen plugga nu men vi hörs lite senare när jag har tröttnat och behöver en paus.

ha d så länge puss :D

Här kommer några riktiga godbitar :D <3 Stephanie, Unni och Linda


Och lilla Isa gumman :D <3


Hahah och smaskade på en risifrutti under lektionen gott gott :D



Kommentarer
Postat av: Linda

Usch vilken hemsk bild på mig. :P

2009-06-02 @ 15:47:55
URL: http://thelindalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0