Jag som trodde...

Att solen var på väg. :( Men inte då hade ju 25 grader igår.Och va har vi nu??? Grått och trist.
Fasst ser att solen börjar titta fram lite smått.
Hoppas det spricker upp lite mer.Vill ju försöka fixa upp brännan lite mer.
Den är ju snart borta nu.Ja vad händer idag då?
Inget vad jag vet ska ta det lugnt idag så jag blir bra.
Känner mig fortfarande väldigt hängig och as trött.
Konstigt!Och inte det minsta kul alltså.
Men jag är ju inte ensam om det.Dom på jobbet hade det också tydligen.
Försöker planera helgen men det är ju svårt när man inte kan lita på vädret.
Hade tänkt ha min nya svarta klänning som jag sydde in.
Den där silkesblanka svarta som älsklingen köpte åt mig som var tok för stor för lilla mig.
Men inte kul att gå runt och frysa arslet av sig heller.
Men vi hoppas på bra väder.
Vi ska iallfall grilla på fredag hos Ingmar och älsklingens systrar och deras pöjkar.
Kommer bli as kul.
Hoppas bara jag får med mig Anna ner har inte fått något svar än skulle behöva det nu.
Så om du läser detta Anna hör av dig snart.
Ja, nej ska forstätta vila lite och klämma i mig lite mer te.
Vågar fortfarande inte äta så mycket försökte klämma i mig en macka men det gick inge vidare mådde illa igen rätt omedelbart.
Jaja men vi får höras lite längre in på dagen.

Men ha d bra nu Pussar i massor på er därute <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0