Måndag 090622!

Måndag igen.
Shit vad jobbigt det är att gå upp en måndags morgon efter en helg som denna.
Men som tur är gjorde jag typ inget på jobbet fanns typ inget.
Just jag alla bloggare stor rea på Gina tricot nu!!!!
Och jag har ett helvete med det.
Mycket är ju halva priset och jag har råd men ska inte köpa något.
Och det är så jävla svårt.
Men det är otroligt lite folk som handlar just nu så ingen av oss i butiken hade typ nåt att göra.
Så får se om vi har mer i morgon.
Vi är ju full bemanning också i butiken.
Helt onödigt.
Japp men men.
Fan hungrig är jag också.
Och älsklingen har inte kommit hem än heller.
Han har väl mycket att göra med drifting bilen som ska vara helt klar till på onsdag.
Fan vi fick ju följa med ner till mantorp nästa helg eller ja nu blir det ju nu till helgen fredag alltså.
Men älsklingen ändrade sig så nu ska vi inte det tydligen.
Han ville åka men då tror han att kommer få jobba hela tiden och det har han ingen lust med.
Fan oh jag som såg fram emot det.
Ah då får vi väl se om farsan kommer hit och hälsar på eller inte får se vad vi hittar på.
Som ni vet är jag inte så sams med min syster så har ingen större lust att få hit henne.
Vill ha besök av folk som är trevliga inte otrevliga då har man inget här och göra.
Nej ska nog ut och lägga mig i solen ett tag och FÖRSÖKA få lite färg på kroppen.
Ut med er också man vet aldrig när man får sol igen.

Men ha d gött nu :D

Puss puss :D <3

Tänkte ladda upp lite bilder som jag tog i lördags.
Här är jag och älsklingen hos Martin med pettson och skjuter lerduvor i regnet.
Jag fick skjuta iväg dom.
Hahah as kul när hela ställningen jag satt på flyttade sig minst en cm varje gång en lerduva sköts iväg.
Skratta varje gång typ. 


Här vet jag faktiskt inte vad dom håller på med, inte försöker dom sätta på varandra även om pettson gjorde läten som tydde på det.


Jag ville få en bild på oss två men det gick inge vidar eftersom han försökte få tag i nån halva dagen vi kunde vara hos.Så han snackade ju i telefon men jag fick en åtminstone.


Vart helt kamera tokig där ett tag skulle ta kort på allt och alla.
Så här kommer en bild på mig tyvärr.


Vi spattserade förbi rasbo kyrka självklart skulle jag ha kort på det också.


Och älsklingen blev med på bild hahah tyvärr skulle han ju ha fingrarna i ögenen.
Annars så söt så Puss på han <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0