Mina shopping saker....!

Lovade ju er bilderna på dom godsaker jag köpte idag.
Och här kommer dom.
Värt varenda krona.

Det as snygga linnet från Gina tricot 99:-


Och dom populära slitna Siri jeansen så otroligt snygga 399 - min personal rabatt som jag har där just nu.
Så jävla gött.


Söta små jag hittade på Åhléns faktiskt.


En vit tubtopp från H&M. Sött men måste bara säga man kan verkligen inte köra med nån mönstrad bh för då syns allt igenom.Stod och as garva när jag såg det.


Ett par strumpor till skorna jag köpte på Åhléns.


Mascaran börjar ta slut så köpte två nya så jag har på åhléns.Då behöverman inte oroa sig över det.


Och slutligen en ring och ett par örhängen från Åhléns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0