Öregrund nästa!!!!!

Woho nu är det snart dags att åka till Öregrund strax utanför östhammar.
Fan va härligt men så jävla taskigt väder bara tyvärr.
Ska dit med Jens och Jossan.
Nu kan hon äntligen få tillbaka sina mjukis byxor som jag lånade från henne sista april.
Väntar just nu bara på att älsklingen ska komma hem nån gång.
Han sa åt mig att jag var tvungen att sluta fyra om vi skulle åka.
Men han själv har inte kommit hem fortfarande och klockan är snart fem.
Hallå då kunde jag ju jobbat kvar till fem.
Men men.
Ska packa det jag ska ha med mig.
Kan lägga upp dagens outfit jag hade idag och den jag hade igår glömde det.
Färgningen tog mycket längre tid än vad jag trodde.
Men det blev mycket ljusare än förra gången slår vad om att en gång till sen är det perfekt, så som jag vill ha det.
Nej nu ska jag packa ner vad jag ska ha med mig.
Och slå en pling till älsklingen och fråga när han kommer hem.
Kommer nog inte kunna blogga under helgen.
Har ingen dator.
Men vi får höras mer på söndag när vi kommer hem måste hem tidigt då för vi har tvättid som vanligt.
Men ha d bra nu i helgen.

Puss puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0