Överraskningen!!!

Naaaw gissa vad våran överraskning blev?????
Jo en kamera.
Skit snygg enligt mig med 8,0 megapixlar.
Det duger bra det.
Fy fan va bra nu när vi åker ner till mantorp på fredag på driftingen.
Lääängtar!!
Fick bara veta nu idag att min sista dag blir på torsdag på praktiken ör att vi är tvungna att åka kl nio på morgonen.
Vi vet däremot inte än om vi ska åka tillsammans med dom på jobbet eller om vi ska köra själva.
Älsklingen får höra med dom i morgon.
Så ska säga det till Chanette i morgon att min sista dag blir då på torsdag.
Shit jag kom på hon var ju ledig då.
Då blir det sista gången som jag ser henne i morgon.
Ja men det löser sig får komma och hälsa på jag handlar ju oftast där iallfall så.
Dom kommer se mer av mig.
Ja nej nog om det för idag nu ska jag ta en macka med lite lax på innanjag går till sängs I love it.
Mobba mig inte.
Är lite konstig jag vet men va fan ska du göra åt det?
Hihi!
Nerå men vi får höras mer i morgon ni får sova gott.

Ha d Puss på kind <33333

Våran nya kamera <3


Love it <3 Plus att det där Z lyser när man slår ingång den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0