På väg...!

Yes solen är på väg tillbaka tror jag.
17 grader just nu ute och solen tittar fram då och då.
Skönt men ändå fryser jag arslet av mig.
Är hemma idag har så fruktansvärt ont i magen, har ingen aning om varför.
Men så hade det vart på jobbet också.
Hon som har hand om mig hade också vädigt ont i magen.
Hmm...konstigt.
Sen känner man sig lite trött också om jag lägger mig nu så somnar jag.
Fasst det är klart det skulle ju vara as skönt.
Nej ska nog försöka städa upp lite i lägenheten och diska om jag orkar det.
Ska kolla upp sen om Anna kanske kommer ner och firar midsommar med oss.
Det skulle fan va så jävla kul om hon kom.
Vi drar nog ganska säkert till vattholma på dragkampen.
Som förra året när olika byarna runt om i rasbo tävlar och klär ut sig.
Förra året var Rasbokil kanibaler och fy va kul dom såg ut.
Vi i gåvsta skulle se ut som punkare så alla kom typ i svart eller rosa hår och trasiga kläder och starka läppstift.
Ringar i näsan och ja vart som helst på kroppen.
Så vi hoppas att det blir fint väder eftersom vi åker traktorer med stora hövagnar bakom.
As kul.
Om inte fint väder så åker vi inte, då får vi hitta på nåt annat helt enkelt.
Nej ska kolla klart på Ellen nu sen blir det städa.
Men ha d bra nu så hörs vi senare.

Pussar på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0