Såg på igår

Glömde lägga upp det igår.
Låg i soffan i går och kollade på Tyra Banks show och där hade dom olika personer som åt udda saker.
En kvinna åt kritor alltså sånna där griffel kritor.
Och en annan åt toapapper och den sista åt sina egna sårskorpor jag menar hallå vad är det för fel på dom?
Hon som åt toa papper käkade ungefär en halv toarulle om dagen.
Asså fy fan va äckligt.
Dom får ju mat och då går man och käkar toa papper.
Hahaha helt sjukt.
Sitter just nu och spelar lite på king.com.
Har iget annat för mig just nu.
Har diskat nyligen så har kunnat gjort nåt bra idag iallfall.
Fick veta att Anna inte kunde komma ner i helgen typiskt hade så gärna velat ha henne här.
Sen skulle ju morsan kanske velat ha älsklingens volvo men det gick inte heller så.
Om nån läser detta något som vill ha en Volvo 745 till ett mycket billigt pris.
Nya däck, ny renoverad motor, typ allt är bytt på bilen så den är så gott som ny.
Och kanske dessutom att älsklingen besiktar bilen åt den som vill ha den så att den är helt felfri.
Vill bli av med den så fort som möjligt.
Någon som är intresserad.
Kan lägga upp en bild på den så får ni se hur den ser ut.
Vill gärna bli av med den på grund av ett annat köp av bil.
Hör gärna av er till mig då.
Ett riktigt topp köp, jag lovar!

Nej nu ska jag fortsätta spela lite.

Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0