Shoppat!

Nuhar jag och älsklingen vart och små handlat lite.
Var till rusta och hittade denna bling bling matta :D
Det kanske inte syns så mycket på bilden men det är typ sån där krom färgad runt och och det lyser riktigt snyggt faktiskt.
Sen blev det lite annat smått och gott.
Nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt.
Älsklingen är ute och hjälper min svärfar Ingmar med att tona rutorna på hans bil.
Hade ingen större lust att sitta och kolla på igen.
Mycket bättre att sitta inne där man kan kolla på The hills :D
Mycker bra!
Nej ska gå och smygta lite riskakor i skafferiet.
Hihi.
Jonas blir galen om jag käkar upp dom men dom är ju så jäkla goda vi ska väl egentligen käka lunch snart jag vet inte.
Men vi får höras lite mer senare.
Pussss på er sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0