Shoppingdag!!!090610

ÄNTLIGEN!!!!
Faaan va härligt fick mina pengar idag så på en gång gick jag raka vägen bort mot jenas hyllan på Gina och greppa tag i dom där populära slitna jeansen.
Såååå jävla snygga kunde inte hålla fingrarna borta från dom.
Ni ska se mer på kort sen vad jag shoppat idag sitter med jeansen på mig nu orkar inte ta av mig dom just nu.
Hihi.
Lat!!Nej men as trött.
Shoppade lite mer också det blev en sväng både till H&M och Åhléns.
Bilerna där kommer också senare.
Jag lovar!!
Den här gången ska jag hålla vad jag lovar.
Hahahaha.
Har så jäkla taskigt minne så.
Nej har vart en ganska lugn dag idag på Gina,
Så det har vart skönt som fan.
Har fått en ny personalchef på Gina och gissa vart hon är ifrån??
Falun såklart.
Hihi riktigt kul faktiskt har inte frågat henne än vart från falun hon kom ifrån.
Men hon var butikschef på Gina där med.
Så varför hon kom till Uppsala har jag heller ingen aning om.
Ska fråga henne.
Fan jag kom på när jag och Stephanie stod inne på H&M jag provade en tubtopp och hon prövade en tajt kjol så tog vi varsin provhytt mitt emot varandra för att på tre öppna dörrarna och visa hur vi såg ut.
Bara det att Stephanie när hon skulle sätta på sig kjolen så tog hon inte av sig jeansen heller.
Nej hon drog ner dom till vaderna och satten på sig kjolen på det viset.
Så när hon öppnade dörren höll jag på att garva ihjäl mig det såg ju presic ut som att hon satt på toa eller nåt med byxorna där nere.
Fan va kul det var.
Hade nästan ont i magen efteråt.
Ja ni,, nu ska jag tog ta och sätta mig i soffan igen och smällta maten.

Men ha d bra så kommer bildera snart.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0