Sköönt äntligen ledig.

Ååååååh det är såååå jävla skönt att vara ledig.
Tråkigt att lämna dom på Gina bara.
Hade verkligen kul med dom.
Men så otroligt jobbigt, min rygg sa verklige emot idag, framåt eftermiddagen kunde jag knappt böja mig ner.
Hade så jäkla ont.
Sen när jag väl slutade hann jag bara ner i källarn för sen ringer Ingmar mig och säger att han ska hämta upp mig för jag och älsklingen skulle käka ute idag bestämde vi oss för.
Dom är fortfarande inte klar med driftingbilen än dom har en ganska bra bit kvar också.
Men fy fan vad häftigt.
Lastbilen dom har driftingbilen i är ju inte lite liten heller.
Så jävla stor lastbil har jag aldrig sett.
Ni kan ju se på bilden jag tog med bilen framför.
Bilden kanske inte blev den bästa men den är bra stor iallafall.
I den får driftingbilen plats,,en buss,,en vanlig bil,,rotortestet som väger bly och en massa jävla verktyg.
Otroligt.
Men glömde tyvärr ta kort på våran husbil vi ska åka och sova i men kan ta den i morgon.
Ska upp senast kl 7.
Usch!
Hahah just ja, älsklingen försov sig i morse.
Hahahahaha as kul.
Hans mobil började ringa alltså väckarklockan då och han vaknade inte på en gång heller så jag skulle trycka på snooz knappen men kom åt stäng av så jag sa åt han att få upp direkt för jag råka slå av den.
Och han sa " ah vänta då " hahahah så skrek jag nästan på han att hán skulle gå upp sen somnade jag och glömde bort han.
Sen ringde min mob kl 8 min väckarklocka alltså och då märkte jag att jonas låg kvar i sängen så jag sa åt han lugnt och förvånad " att nu är kl 8 gubben".
Och jävlar vad han flög upp hahahaha blev nästan rädd.
Höll på och garva ihjäl mig.
Men själv låg jag kvar till kl halv nio sen gick jag upp.
Hehe.
Ja nej nu ska jag packa och sen hoppa in i duschen.
Men vi hörs kanske senare eller så hörs vi sen på söndag när vi kommer hem.
Eller så kanske jag får tag i en dator där nere.
Vi får se.
Men ha en underbar kväll nu pussungar.
Ha d bra Puss puss.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0