Stackars älskling...!

Hahah stackarn ligger inne på sängen i sovrummet och har ont i magen.
Han käkade för många risen choklad.
Hahahah!
Höll på och as garva när jag frågade vad som var fel?
Och han sa " jag mår inge bra, har käkat för mycket choklad".
Fy fan va jag skratta!!!!
Nee måste nog ta hand om han istället jag som hade hoppats att han skulle ta hand om mig efter idag.
Blir tvärtom.
Nej tog ju nån bild i lördags när jag, älsklingen, Jocke och Nima var ute på krogen och tog en öl och bara tog det lugnt.
Hahah hände en as kul grej.
Jag fråga Jonas om han kunde hjälpa mig att hitta toaletten.
Och så frågade vi en kille innan.
Och han pekade åt ett håll och vi gick dit.
När jag stod och väntade vid kön kommer killen efter (alltså han som stod i baren) och sa att vi inte fick gå in tillsammans.
Hahahah stackarn man såg på han att han tycket det var pinsamt när han sa till oss det.
Vilken jävla tabbe att vi inte fick gå in tillsammans ens.
Snyft!
Hahah nerå.
Men här kommer en bild iallfall på älsklingen och Jocke fick aldrig nån på Nima.

Jag innan vi skulle ut..kom på efter ett tag att jag skulle ha ett par andra byxor.
Men det hamnade tyvärr inte på bild.(hehe)


Älsklingen till vänster och arbetskollegan Jocke myser tillsammans <3


Pussss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0