Tisdag 090623

Tiiiiiisdag och det är as varmt ute.
När det är sånna här dagar så villman inte jobba då vill man bara ligga hemma och steka på balkongen och få tillbaka brännan igen.
Ah nu fick jag veta igår igen att vi SKA åka till mantorp på fredag iallfall.
Nu ändrade han sig igen lilla gubben.
Men kul ska det iallfall bli.
Hämtade soffan igår som vi skulle få av Jenny och helvete vad stor den är jämfört med den gamla.
Som ni ser på bilderna nere.
I morgon ska jag nog ut och käka med några i klassen, det hade gått en sån där sms kedja som det stod att klassen hade tänkt gå ut och äta och sen ta en öl eller nåt.
Fasst jag vet inte om jag orkar är ju så jävla slut när man kommer hem från jobbet nu.
Fötterna börjar värka ganska rejält.
Det är fortfarande väldigt lugnt på jobbet men det kommer komma igång på torsdag.
Fan tre dagar kvar tills jag slutar där.
Vill inte hellre jobbar jag där än går i skolan.
Vi har ju som sagt en tenta kvar och jag har inte pluggat till den ens.
Usch!
Meeen faan vill att älsklingen ska komma hem han skulle köpa en överraskning och jag är så jävla nyfiken av mig.
Kan snart inte hålla mig.
Det snurrar runt i skallen på mig om frågor vad det kan vara, hoppas nåt riktigt kul.
Aja nej jag får se när han kommer hem ska sms:a han och fråga när han kommer.
Klockan är ju liksom över 6.
Börjar dessutom bli hungrig.
Ah ne ni får reda på vad det var sen.

Ha d bra nu Pussar i massor  <3

Soffan är nästan ute från Jennys lägenhet.


Snaaaart ute :D


Ute och på plats i kärran. Med Jenny på :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0