Usch vilken dag!!

Usch fy fan va jobbig dag detta har varit.
Ligger ju här hemma och har åkt på värsta förkylningen.
Har feber och näsa rinner som fan alltså.
Och inte nog med det jag skulle ut och göra älsklingen sällskap.
Och gissar vad jag gör när ajg kör ut bmw???
Jo åker rakt in i sidan av garage porten som tur var så träffade jag inte själva plåten på bilen utan stötdämparn.
Så det blev bara en liten skråma mne ändå har just nu as dåligt samvete och älsklingen säger att jag inte ska vara ledsen men klart jag är det.
Och samtidigt jag ligger sjuk så kommer alla känslor framså började typ as böla.
Hahah.
Nej usch ska inte skratta det är hemskt.
Kommer va as ledsen länge känner jag.
Aja annars har det vart vila hela dagen idag.
Måste bli frisk till fredag fan.
Gjorde en gammal hylla till min pris hylla från friidrotten har alltid undrat vad jag skulle ha gjort med dom vill ju inte ha dom liggande i någon kartong hela tiden och bli bortglömd.
Nej nej.
Så här blev det iallfall som i ser på bilden.
Nej nu ska jag dra och vila.
men vi hörs bitches.
Love ya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0