090330 Kväll!

                                                                



                                                                      Kväll!!

 Ja då var det kväll då sitter och kollar lite tv med älsklingen myspys.
Vart nyss in och tagit en nattmacka så dags att sova snart så man orkar upp något i morgon bitti, ska upp halv sju väldigt jobbigt.
Är faktiskt ganska trött så somnar nog skönt.
Bli nog också att man lägger sig sen när man kommer hem ifrån mötet på AF igen.
Som sagt det har inte hänt så mycket sen sist, blev lite mer städat inne på rummet så man kan ta bilden sen som man sen stolt kan lägga upp.
Fick sällskap av dom två sötnosarna till katter här inne ett tag också.
Som på bilden här är Tussen (en av dom två katterna ) som sitter i min Bellugio väska ifrån Polen där jag var på klassresa i nian där vi besökte fånglägren Auswitch och Bergen Belsen.
Riktig hemsk resa men ändå roliga minne från allt annat vi gjorde där synd bara att jag inte har några bilder på det här just nu.
Det ska jag väl kunna ordna sen nån gång.
Aja nee det var allt för ikväll ska va lite mer social mot min älskling och kolla klart på scrubs sen blir det sängen.

Ha d gött people!

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0