090330

                                                                         


                                                      God morgon allesammans!


Jaa då var det måndag då solen skiner lite ibland hade hoppats på att man kunde sitta ute lite men inte så varmt än tyvärr.
Jaja det kommer tids nog!
Hittills har det vart en lugn morgon ganska skönt gick upp vid halv nio som vanligt för att ta ut katterna som absolut inte ville så det blev nästan att släpa dom hela vägen tills jag gav upp och vände då ni gick det både fort och bra.
Sedan gick man in tog nåt att äta och sen in till rummet och somnade ett tag, shit vad skönt det var.
I morgon blir det att man får gå upp betydligt tidigare ska va inne i stan vid 8 ska på möte igen med AF.
( Detta möte som jag kollade fel datum på. )
Men denna gång är det rätt iallfall vet jag.
Hehe!
Ja vad händer idag då?
Ingen aning faktiskt får helt enkelt se vad dagen har att bjuda på.
Finns inte så mycket man kan göra tyvärr mer än att sitta här och va trevlig då.
Jag var mycket duktig igår däremot städade hela rummet där inne hos mig och Jonas ska ladda upp en bild på det som bevis på att det blev bra.
Skulle kanske ha en bild på hur det såg ut innan men det gjorde jag aldrig.
Haha!
Blir inte kul sen att packa ner alla dom där prylarna är ju otroligt mycket småprylar som ligger överallt.
Är bara så otroligt glad över att få en egen garderob igen har saknat det väldigt mycket sen jag flyttade ifrån Falun.
 Men nu så äntligen kan jag få en.
Meen ååh vill flytta nuu är sååå sugen.
Hoppas det blir bra.
Ja men tror det var allt för tillfället.

Ha d gött people!

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0