Kvällning.



Miss this little baby :(

 Du befinner dig långt och saknar dig väldigt mycket bäbis<3
Min fasters hund som jag oftast satt hundvakt åt Nicko.
Blandras mellan Chihuahua ,tibbe och Papillon.
Världens gulligaste liten sötsak som man inte kan hålla sig borta ifrån. :D
Ibland saknar jag er där hemma så otroligt mycket så jag har lust ibland att bara släppa allt och komma hem men jag vet att ni vill att jag ska vara glad och det är jag väldigt myket när jag befinner mig tillsammans med Jonas och hans underbara familj här i uppsala.
Men ska nog åka hem snart igen och hälsa på dom där hemma.
Får gå ut med familjens katter istället här men det är kul det också.
Ja nej får hoppas på att det blir bra väder i morgon vill kunna sitta i solen igen och njuta som tidigare idag.
Kanske kunna sitta ute och blogga lite om man har tur.
Men först en härlig lång sovmorgon till att börja med.
Nej ska kolla klart på tv´n här med älsklingen<3 sen blire sova ska bli skönt.

Sov gott allesammans <3 Puss

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0