Nytt!

Jaha nu har man skaffat blogg också hur ska det här sluta?
Men men Evelina hjälpte mig med att starta allt och hur man gjorde (man är rätt dålig på sånt här nämligen)!
Jaha nu då? Haha!
Nej men jaha idag tänkte man gå upp vid sju tiden för man trodde att man skulle till ett informations möte om en utbildning jag tänkte börja på senare i april på AF idag kl 8 men nej nej inte blev det så heller, kollade ju självklart fel på det där dumma papperet jag hade, trodde själv av nån orsak att det skulle stå den 26 mars men när jag kollade upp det i morse när jag var på väg upp så stod det ju självklart den 31 mars. KLANT!!
Jaha så det var bara att somna om igen då ganska skönt faktiskt så ska inte klaga.
Gick upp sen halv nio för att ta ut katterna på rastning vilket inte blev så lyckat ingen av dom ville egentligen inte ens ut så man drog dom halva vägen.
Men otroligt vackert väder är det idag riktigt skönt att va ute och gå i.
Skulle kunna sitta ute och skriva om det inte var för att det fortfarande är små kyligt.
Lääängtar till sommaren!!
Jaha nej det händer väl inte så mycket idag skulle jag tro det blir nog mest att sitta här vid datorn och kolla runt eller kolla upp om det finns nåt skoj på tv´n.
Pojken kommer inte hem förän senare ikväll så roar mig själv här inne så länge med Babbsan och Evert.
Bättre än själv iallfall.
Japp det var väl allt tror jag för denna stund.

Ha d gött people!

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0