Vår värme idag!






Åååååh vilken härligt dag!!
God morgon allihop förresten.
Är på så gott humör just nu när vårsolen är framme och värmer en.
Lite småkallt när det blåser bara men annars helt underbart väder vill inte vara inne är ju så otroligt skönt ute.
Har vart inne i stan på möte om den där utbildningen inom försäljning.
Och fy fan va kul det va dom lärarna vi kommer att ha är ju helt underbara och så jäkla roliga dessutom.
Iallfall en av dom som snacka precis hela tiden och typ sa roliga skämt typ lite då och då.
Vi fick gå på en intevju där om vi vill ansöka att få gå på utbildningen vilket gick hur bra som helst är nästan hundra på att jag kommer in det verkade så på han.
Han sa typ att han såg att jag verkligen ville jobba inom den här riktingen och att allt såg bra ut.
Sen träffade jag en helt galet schysst tjej Unni.
Hade jätte kul vi två, men det visade sig att hon hade jobbat med precis sånna saker jag hade jobbat med och att vi hade tydligen jobbat på samma jobb en gång.
Helt otrolig.
Sen så bor hon ganska nära mig dessutom så vi tog samma buss hem.
Jätte trevligt!
Sen sa vi att om vi kom in på detta skulle vi höras av om vi inte gör det tidigare då så vi bytte mob nr med varandra, om vi kom in på detta nu då.
Det roliga var ju att där vi ska sitta och ha lektionerna ligger väldigt nära min pojkväns jobb så passar ju så perfekt så det finns inte.
Hoppas detta går vägen och blir bra nu.
Men det tror jag det verkar hur bra som helst och roligt.
Nej nu ska jag ut och njuta av solen som bara den.
Försöka få lite färg i ansiktet kanske.

Ha d gött i solen people! <3

//Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0