090510


Beställde in ett helrör på People.








Heeej alla bloggare.

Har nyss vaknat kan man säga var en hård natt igår kväll.
Efter grillningen åkte vi hem till markus en polare till Jonas då.
Hade det verkligen hur trevligt som helst.
Jag och markus flickvän Bea fick ta på oss jobbet att sätta på grillen när dom åkte för att hämta en väska Bea hade glömt hemma.
Och gissa om det gick bra då vi ägde riktigt på det ju.
Det var däremot ganska nära att vi fick tag i buskarna med elden.
Men den klara sig.
Bea var riktigt galen med  tändvätskan hahah hon va ju bara för go :D
Sen blev det in till stan och på min första krogrunda då :D
Fy fan va kul :D
Har ju fyllt år för ett tag sen så nu hände det äntligen.
Var först på orange men det var rätt segt där inte nå vidare drag kan man säga.
Sen drog vi vidare till People men Markus blev så himla trött så han och Bea valde att åka hem och sova.
Han såg rätt sliten ut så.
Men jag och älsklingen + en av hans polare Jens drog till people iallafall.
Hade det faktiskt riktigt kul.
Och älsklingen har inte gått ut på krogen sen han träffade mig så han hade det riktigt kul tror jag så det får vi verkligen göra om igen kanske ska ha ett lite mer folk nästa gång och inte bara tre :)
Ja nej blev att vi drog hem vid halv två tror jag det var blev riktigt trött hade druckit ganska mycket.
Jens beställde in ett helrör.
Som ni ser på bilden hällde upp as mycket vodka i mitt glas.
Det blev mer vodka än energidrycken.
Så jag försökte blanda i lite mer energi dryck och och några lime bitar och is.
Gick ganska bra.
Kände senare att spriten verkligen slog till när vi var på väg hem sen.
Och var så otroligt slut när vi kom hem somna hur bra som helst.
Så lyckad kväll helt klart.
Ja men det var allt för denna stund hörs snart igen.
Ska göra mig i ordning utifall älsklingen ringer och vi ska ut och äta kanske.
Men ha d bra nu alla så hörs vi.

Pussar//Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0