090511 God morgon

Haha hittade en sjukt gammal bild på mig och Anna min lilla sötnos <3


Heej allihop är sjuk idag då fy fan säger jag bara.
Jag har ju sagt flera gånger att jag inte kan vara sjuk det blir bara krångel med FK då.
Men mådde verkligen illa hela natten och hade as svårt att sova.
Vet inte vad det är för skit jag har alltså.
Har mått illa flera dagar i rad nu.
Vill ha ett slut på det här nu.
Man blir ju helt orkeslös.
Ligger bara i soffan och stirrar i taket kan man säga.
Satt nyss och kollade in Kenzas blogg shit vad sugen man blir på att shoppa när man ser att hon alltid hittar nya helt sjukt snygga kläder.
Det kliar riktigt mycket i mina fingrar just nu kan man säga.
Men kan ju inte.
FAN!
Att livet kan va så orättvist ibland.
Ja men men ska plocka undan lite efter frukosten som jag åtminstone fick ner.
Men ni hör av från mig igen snart.
Glömde skriva igår blev så mycket med tvätten och sen åkte vi och handla och det så tyvärr.
Sorry för det.
Men vi hörs people.

Massor av pussar// Tessan

Löööve you!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0