090517 Sorry!

heej alla sorry för att jag inte uppdaterat bloggen nåt vidare idag.
Har haft en del att göra det första jag gjorde var att gå upp och färgade håret för 6:e gången i raken.
Och som väntat blev det ju inte som jag ville.
Så hårbotten var nästa vit och som sträcker sig lite ner också.
Men resten är lite mer åt guld färgade hållet.
Börjar bli riktigt trött på detta kan säga om jag någonsin vill färga blont om jag har en annan mörk färg så går jag till frisören istället.
Så ja Jonas polare tittade förbi och så gick vi sedan ner på stan för att kolla in nåt till hans student.
Var ganska svårt faktiskt.
Hittade en kavaj som var snygg men som då kostade väldigt mycket.
1700 spänn för en kavaj på MQ.
Tyckte jag var mycket iallfall finns ju dom som inte tycker det.
Ah men sen gick vi hem igen och käkade tacos.
Suveränt!!
Och as gott.
Sen blev det lite tv tittande och bara satt och tog det lugnt.
Sen åkte Pettson hem och jag gick och färgade håret för 7:e gången då.
Så sitter just nu i handduk på skallen hade tänkt blåsa det nu innan det är dags att sova.
Så får se hur det blir nu då.
Usch skola i morgon då orkar inte egentigen.
Men man måste ju.
Ah nej det var allt för denna stund.
Men ha en skön kväll och så hörs vi sen.

Pussar <3



Smaskade på lite choklad och chilli nötter gott gott.



Denna var hårfärgen jag köpte på stan på åhléns 79 kr.
Så får se resultatet nu.
Kan säga att det var inte så mycket i den men aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0