090519 God morgon!..

God morgon allesammans.
Hur är det med er idag då?
Bra hoppas jag :)
Själv ligger jag men en svullen hals igen tyvärr.
Och blir så otroligt arg vill vara frisk vill inte missa mer i skolan men om man går när man har hög feber och tabletterna inte tar nå vidare vad ska man göra?
Vad gör ni idag då?
Nåt kul?
Här ligger jag bara i soffan uppbunkrad me te och täcke och kollar på Ellen DeGeneres show.
Bra roligt.
Japp så ligger det till,,måste få Jonas att lägga på ett kuvert åt mig som måste in nu.
Det är bra att ha en pojkvän som ställer upp för en när man ligger sjuk så här.
Därför måste jag lägga upp en bild på han bara för att jag älskar han så otroligt mycket och att han hjälper mig så mycket.
Men vi hörs däremot lite längre fram på dagen.

Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0