090519 Seg kväll!..

Jaha har nyss sett klart på Desperate housewives sjukt bra program men det är nåt min pojkvän inte håller med om.
Det ska vara bilprogram som går just nu...motorjournalen hur kul är det på en skala??
Bil program kan va kul men detta är hur kasst som helst.
Top gear går jätte bra.
Det är kul däremot.
Ja nej nu ni har tagit en bild nu på hur håret ser ut just nu det är inte klart än bara så ni vet men väntar ett tag med färgningen nu.
Ska ner på stan efter skolan i morgon och köpa silverschampo också samtidigt som jag ska byta ut den hårfärgen jag köpte sist.
Blir nog däremot inte nån lång dag i morgon hoppas jag på iallfall.
Ska bara jobba med projektarbetet med två andra tjejer.
Men det ska nog gå bra.
För har ingen lust att stanna hemma i morgon.
Ah ne nu kommer bilden.
Som blev as suddigt men men...

Pusspuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0