090522 Sorry!..

Sorry allihop har inte uppdaterat nåt vidare har haft annat att göra och när jag har tänkt på det så har det kommit upp något annat.
Ber om ursäkt för det.
Är på riktigt fest humör just nu men har tyvärr inte råd att dra ut på krogen.
Stephanie ville ut och dansa och så men har ju fan inte råd :(
Vi får ta det sen gumman.
Men blir att umgås med henne i morgon på en liten filmdag.
Ska blir jätte kul faktiskt.
Får se vilka mer som hänger med.
Har ju gått och grubblat över redovisningen jag skulle ha nu på måndag.
Och mådde riktigt dåligt av det samma gällde för stephanie så vi satt oss ner och pratade med Sten och kom till slut fram till att vi skulle redovisa tillsammans vilket var hur bra som helst det känns mycket bättre nu.
Om vi hade vart tvungen att redovisa själv så hade jag helt klart vart hemma på måndag så illa är det är så otroligt jobbigt att stå framför 27 personer och sälja en produkt.
Tyckte verkligen inte om uppgiften.. vill ju bli butikssäljare då behöver man ju inte stå och hålla tal inför hela butiken t.ex, utan bara EN enda person.
Aja men det ordnade sig iallfall.
Men nu ska jag va lite mer social mot Jonas här.
Får se vad vi hittar på ikväll helt enkelt.
Men ha d bra så hörs vi :D 


Pusspuss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0