090524 Fan!..

Fan alltså måste skärpa mig när det gäller bloggen.
Skulle ju uppdatera den igår men vad gjorde jag?
Jo glömde bort det såklart.
Det blev så mycket med film kvällen jag hade med några klasskompisar och Jonas polares flickvän Bea.
Hade så jäkla kul så glömde helt bort det.
Satt och såg den där filmen Changeling vilket var en berättelse som var verklighetsbaserad dessutom.
Helt sjuk film alltså väldigt upprörande var den.
Kripande.
Men inget roligt slut.
Tänker inte berätta hur den slutar men den rekomenderas att se.
Bra film.
Tummen upp.
Ah efter att filmen tog slut så kom Jonas och Pettsson hem hit då efter grabbkvällen dom var på, han skulle sova kvar då.
Eftersom dom två hade hällt i sig nästan hela jäkla lådan med öl Jonas köpte i fredags då.
Blev så otroligt besviken på honom.
Jag ville inte heller att han skulle ta med sig lådan när han gick och sa åt han att inte dricka upp allt och vad gjorde han??
Jo drack tamefan nästan allt.
Allt som fanns kvar var 6 st öl flaskor kvar.
Jag hade fått druckit två under hela dagen.
Har inte en aning om hur många han hade fått i sig men dragen var han som fan när han kom hem.
Inte kul alls.
Är fortfarande besviken på honom.
Att han inte tänkte överhuvudtaget att jag kanske också ville njuta av det.
Men men.
Visserligen dela dom ju på dom men hallå ändå??
Tycker han kan köpa en ny nu när lönen kommer så kan jag ta hela så får han se hur det blir.
Nerå men att han borde tänkt efter lite mer.
Ah ne ska inte gnälla nå mer nu.
Ska fortsätta med tvätten.
Har tvätttid nu på kvällen dryyyygt.
Måste ju tyvärr.
Ah men jag ska försöka komma ihåg nu att uppdatera bloggen innan sängdags.

Men ha d bra så hoppas vi att jag kommer ihåg det nu.

Puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0