090525

Heej och shoolahopp på er allesammans.
Hur är det idag i sommarvärmen?
Ligger också och steker som jag ute i solen på balkongen?
Fy fan va härligt detta är att bara slappna av och njuta i solen efter en håred dag på skolan.
Hääääärligt :D
Det är ju riktigt varmt ute nu och varmare skulle det bli i morgon också.
Då ska jag och Stephanie göra våra redovisnings grej alltså förbereda den då.
Ska visa upp den på fredag.
Så vi ska alltså ligga i parken och bara ha det kul, ah och fixa det andra också då såklart.
Kommer bli sjukt bra ska ni se.
Kom på nu att jag måste fylla på mob fan också.
Får försöka tigga av Jonas min ersättning har ju inte kommit än lär den inte göra förän om två veckor om det inte blir nåt krångel vilket det säkert blir.
Vi får se helt enkelt.
Ah nej nu ska jag fortsätta njuta av den här värmen man vet aldrig om det håller sig såhär.
Så passa på nu ut med er i värmen.
Få lite färg men ta det lugnt!

ha d bra så länge puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0