090527 Grå dag!...

Heeej allesammans.
Hur är det idag då?
Här är det ganska bra.
Trött som sjutton faktiskt.
Var så jäkla skönt och ligga kvar i sängen i morse.
Valde att jag skulle gå upp senare än Jonas han börjar ju åtta och jag nio.
Så jag tänkte att jag ligger kvar till kvart i åtta sen går jag upp men kom ju aldrig upp tyvärr.
Utan somnade om såklart.
Vaknade av att Stephanie sms:ade mig och frågade vart jag var.
Snacka om att man hoppade upp ur sängen direkt.
Fick väldigt bråtttom.
Och sen när man kom till skolan och dom flesta liksom "god morgon"
Ganska pinsamt hahaha.
Ah ska sen ner på stan och ta en fika med Bea ska först få nåt att käka.
Sen tar jag och Jonas en promenad till Bea och Markus och kollar in deras nya lägenhet.
Jonas har redan sett den men inte jag.
Så då kan han också stanna kvar och umgås med Markus medans jag och Bea går ner till stan.
Det kommer bli super det.
Taskigt väder bara fick höra av mamma att det hade åskat hemma i Falun, får hoppas att det inte kommer hit bara.
Usch det ser verkligen mörkt ut på himlen just nu väldigt grått.
Nej men bloggare lite mer senare när jag har kommit hem.
Men vi hörs.

Ha d bra och puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0