äntligen äntligen!







Härligt härligt härligt har äntligen fått internet nu till lägenheten.
Fy fan va härligt.
Är så otroligt glad.
Fick också pengarna från ersättningen nu idag också så kan ner o handla det jag ska i morgon.
Men skulle ju vilja shoppa lite kläder men det får man vänta med ett tag till.
Man kan ju inte bara tänka på sig själv heller.
Men måste iallfall ner och köpa mascara och lite annat men det är ju ett måste och det vet älsklingen.
Guuud vad man mår bra just nu alltså :D
Shiiiit!!
Nee jag ska dricka upp min öl här nu och sen ska jag gå och lägga mig och sova och ska sova läääääänge i morgon shit.
Aa ne men vi höres mer i morgon.

Ha d gött people

Pussar // Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0