God morgon 090512



God morgon alla :D
Hur är det med er en dag som denna då?
Jag mår fortfarande ganska illa.
Ska ta och kolla upp det där älsklingen har tjatat också han tycker det är konstigt att jag mått så dåligt under den här tiden.
Han förstår inte heller vad det kan vara.
Just nu sitter jag bara i soffan och kollar tv och lite runt på datorn.
Ska verkligen försöka städa lite idag nu och måste diska högen bara växer och det är min tur tyvärr.
När man är sjuk blir man ju så otroligt sugen på godis har jag märkt även om man inte kan få ner det så vill man verkligen ha det.
Och vi har ju inget hemma och jag orkar verkligen inte gå ut heller.
Ja ska väl försöka börja diska nu då.
 Hörs sen :D

Pussar på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0