Hääärliga sommar 090526

Ååhhhhh guuuud vad härligt det är ute idag shit.
Hoppas verkligen det håller i sig nu och att det inte blir regn.
Har legat i stadsparken idag med Stephanie och solat och klämt i oss nästan två kilo jordgubbar.
Haha helt galet goda var dom däremot och billigt.
Hahah sen hände nånting helt sjukt.
Det kom en fågel unge som vi tror ramlade ner från boet från trädet ovanför oss och som försökte flyga men han kunde fan inte stanna verkade det som så han landade några centimeter från oss bara och satt as rädd framför oss och bara stirra på oss hahaha jag och Stephanie höll på och få en hjärtattack.
Hoppade riktigt högt och skrek när han kom ner i fullt fart.
Sen gick vi och köpte glass också gott gott.
Sen blev det ju lite pluggande med våran redovisning måste fixa fram lite bilder på gammaldagsa jeans från typ 70 och 60 talet.
Det ska väl gå bra hoppas vi.
Neeej nu försvann solen fan också.
Såg ganska grått ut nu.
Hoppas det blir lika fint i morgon bara.
Annars blir jag ledsen.
Ni har väl också legat och stekts i solen kan jag tro.
Annars har ni ju verkligen missat nåt man kan ju inte ligga inne heller när det har vart så fint väder idag.
Ah nej ska göra i ordning maten nu innan älskligen kommer hem.
Blir kycklingklubba med sånna där potatisbollar tror jag det är.
Får se hur det smakar.
Japp men vi får ta o höras mer senare.

Ha d gött nu puss på er <3

Här kommer lite bilder från idag.

Här är några jordgubbar av det nästan två kilo vi köpte :D


En del av våran utsikt vi hade.


Stephanie när vi låg o sola :D Sötan min <3



Våra glassar vi gick och köpte sen helt otroligt goda var dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0