Kommer hem!!

Nu är det bestämt jag ska åka hem nu i morgon och vara kvar över helgen.
Dissade ju Falun förra helgen.
Men Jonas hade ju grabbkväll då så jag tyckte han kunde gå dit och ha kul.
Kommer bli as kul ser verkligen fram emot det.
Och träffa alla polare där hemma igen.
Fått vetat att en av dom en helt underbar tjej har fått sin lilla bebis väntar bara på att hon ska ladda upp bilder på den lille.
Jaa vi har planerat att ta och samla ihop några polare hemifrån och ta och grilla vid en sjö.
Myyysigt.
Får bara inte i tag i några tjejer.
Men det löser sig ska vi se.
Jag och älsklingen har nyss vart och handlat.
Det blev en present till Bea som tar studenten och lite annat smått och gott.
Bland annat en till foundation min andra håller på o ta slut.
Just ja färgade håret en omgång till igår kväll.
Blev ännu ljusare nu.
Blir nog riktigt bra kanske efter en omgång till.
Ja nej ska bara ligga och mysa nu i soffan och försöka plugga till tentan på onsdag.


Ha d bra nu.
Pussar på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0