Kväll!!

Jaha nu är det kväll då sitter och kollar film på Klick tror jag den hette med Ben stiller.
Har nyss bakat bröd som inte blev jätte bra men Jonas uppskattade det tydligen blandat med kebabsås.
Haha man kan inte vara perfekt.
Men faktumet är att jag suger verkligen på att baka.
Dom sista gångerna vi har gjort kladdkaka så har jag misslyckats varje gång så nu är det inge roligt längre.
Hahaha!
Här kommer lite bilder från bakningen iallafall.
Måste iallfall tacka mamma för alla bakstunder som jag har lärt mig av lite.
Men sen blir det att lägga sig och sova skönt.
Ah men nej vi hörs mer i morgon.
Ha d bra nu

Puss på er <3



I början.



Snart färdiga.

Fääärdiga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0