Seeegt!

Heej alla bloggare.
Suck riktigt trökigt väder ute just nu regn regn och åter regn.
Har just nu luch rast och sitter i datasalen med stephanie.
Har fortfarande inte fått något internet än men nu är det på väg fick jag veta för några dagar sen.
Just ja fick min praktik på Gina trico iallafall och är hur glad som helst.
Ja ne har inte hänt så mycket mer vad jag vet.
Väntar också på att boupptäckningen blir klar snart så vi kan börja tapetsera i hallen och sovrummet.
Håller tummarna.
Ja ne tror det var allt för denna gång då hoppas på internet snart då, så jag kan lägga upp lite bilder också kanske.
Aja men ha d gött people så hör vi senare :D

Pussar & kramisar //Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0