Sjuk fortf 090516



Usch är fortfarande sjuk tror jag har åkt på halsfluss IGEN!!
Alltså jag får det typ as ofta nu för tiden och då kan man inte äta nånting det enda du kan göra är knapra alvedon,dricka te och käka halstabletter.
Så har inte sovit ett skit inatt heller.
Vakna i morse vid 6 tiden och märkte att det vart svårt att andas så Jonas fick lugna mig och slappna av då gick det lättare.
Men shit vad rädd man vart, har varit med om det en gång tidigare när jag hade körtelfeber.
Men men...så fy fan vilken helgt det blev nu då.
Vill ju va frisk och hitta på nåt.
Men ändå..Ska försöka färga klart håret tror jag nu.
Om inte det funkar bra efter mina sista förpackningar så färgar jag det mörkt igen.
Sen blir det väl att ta det lugnt hela dagen så det blir bättre nån gång.
Ah men vi hörs längre fram hoppas på färgningen blir bra så man kan lägga upp bild på resultatet sen.
Men ha d bra <3

Puss på er <3

//Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0