Sommar sommar sommar och tillbaka 090531

Heej alla bitches.
Nu är jag tillbaka i uppsala igen då efter en helt underbar helg i Falun.
Hade det verkligen as skönt.
Träffade oxå alla godingar nästan.
Nattis hann jag inte träffa vi kom på att vi hade tvätt tid idag så vi var tvungen att åka tidigare.
Dessutom skulle vi käka hos älsklingens morsa.
Men det jag inte fattar var varför jag inte tog några kort.
Hade väl för mycket att tänka på.
Vill bara säga om min syster läser denna blogg så vill jag bara att du ska veta att jag blev väldigt besviken på att du är så otroligt otrevlig mot en när man kommer hem.
Om vad du tycker och tänker håll det inne för dig själv för fan.
Jag vill inte veta vad du tycker.
Aja nog om det.
Sitter just nu också och tittar på Stylista rätt roligt program faktiskt.
Har bråkat dessutom med Jonas för ett tag sen.
Ble förbannad när vi skulle lägga ut en matta som var för tok för stor att lägga där och det gick inte att vika den rätt heller och när sånt häder och det inte händer nåt då tappar jag humöret och blir as grinig och då måste ju Jonas försöka lugna mig men det blir bara värre om han försöker han måste bara lämna mig ifred men icke.
Och när jag börja skrika och så då blir han förbannad och sn snackar vi inte på hela kvällen.
Så nu ligger han inne i sovrummet och surar.
Pallar inte detta.
Ah får hoppas det lugnar ner sig snart.

Ha d bra sötnosar.

Kommer bilder snart.

Pusssss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0