usch!!

Usch hade redovisning idag inför klassen i grupp arbete fy fan vad har man för andvändning för det när man söker i en butik man står väl inte och håller föredrag för typ 27 st.'
Där konsentrerar man ju bara på en kund.
Eller hur?
Nyss käkat lunch då vill att dagen ska ta slut för är ledig i morgon.
Shit ska sova ut som bara den ska ni veta.
Riktigt trött i morse nämligen det var väldigt svårt att komma upp över huvudtaget.
Åh shit jag blev så otroligt trött igår.
Jag och älsklingen har nyligen köpt en ny tv och då ingick det en boxer på köpet och då slog vi till med det också då.
men upptäckte igår att ganska många kanaler inte fungerade t.ex alla canal + och tv 1000 kanalerna fungerade inte.
och sen senare fungerade inte ens en enda kanal men fick veta då i morse att hela com hem hade fått strömavbrott.
Och jag hotade min pojkvän att jag skulle ringa och skälla ut dom för en av min mammas jobbarkompis hade com hem och det hade tydligen inte funkat för henne och det blev bråk och dom stängde av allt för henne då trodde jag att det skulle hända oss också.
Sen ska jag försöka hem till älsklingens mamma och hämta min ersättning får se vad jag får denna gång sist fick jag ju bara 192 kr.
Undrar hur dom hade egentligen tänkt?
Ofta jag skulle kunna klara mig på 192 kr på en månad men men.
Får hoppas på lite mer nu då.
Skulle verkligen vilja shoppa kläder för allt då men måste tänka lite mer på mat och det.
Ja nej men det var allt för denna gång och god nyhet internet är på väg nu.
Änligen!!!

Ha d gött people.

Puss// Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0