Yes!







Heej alla bloggare.
As glad just nu då när man har vart och shoppat lite då.
Måste erkänna att lusten att köpa mer än vad man skulle var ju otroligt stor.
Usch om man bara hade mer och inte behövde oroa sig över nåt så. :(
Japp men men vad ska man göra?
Det blev iallfall tre mascaror, den mascaran jag egentligen skulle ha fanns inte den var slut så var tvungen att ta en annan men som otroligt nog var typ hälften så mycket billigare så då va jag bara tungen att ta två en vattenfasst och en vanlig.
Sen skulle jag ha en annan jag har liksom två olik mascaroro på mig när jag målar mig.
Och den var också slut på H&M så det var bara och vandra vidare till åhléns som låg brevid som tur var hade dom den iallafall.
Jaha va händer nu då?
Ska ner och handla mat sen tänkte jag vara snäll mot älsklingen så han inte bara står för allt.
Sen ska jag lägga upp lite bilder på lägenheten tänkte jag nu när jag verkligen kan det.
Men måste nog plocka undan lite ser ut som ett bombnedslag just nu med saker överallt.
Mobba oss inte för tapeterna som vi har i hallen och sovrummet bara.
Ja ne ska kolla på Ugly Betty nu så vi hörs senare.

Ha d gött people ha en bra dag :D

Pussar/Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0