091002 God morgon

Nu har lilla jag gått upp men har vart vaken ett bra tag.
Idag har jag mycket att göra.

Ringa vetrinären

Kolla tvättid och då isåfall tvätta

diska

fixa i ordning mig

duscha

kanske springa och handla julklappar

Japp har mycket att göra idag och ni läste rätt med julklappar jag har ÄNTLIGEN fått ersättningen så kunde NU betala mina räkningar så har tyvärr inte så mycket kvar.
Men ska nog försöka hitta några julklappar iallfall nu, bättre att göra det nu än nästa månad när alla är ute visserligen kan jag inte handla alla julklappar nu men några iallfall.
Nej nu ska jag slå en pling till vetrinären och snacka lite.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0