091101 God eftermiddag

Hehe aah lite sen idag.Gick upp någon gång efter tolv idag med.Sen har jag och älsklingen bara setat och myst i soffan med en film.Nu så åkte han för att hjälpa Arash med driftingbilen ett tag.Sen ska vi nog ut och käka någonstans vet inte vart än men det löser väl sig då :)
Det var ju meningen att vi skulle åka till stockholm också men det verkar inte bli något av det eftersom Zeb måste få tag i sin kusin som har nykeln dit vi ska och han får inte tag i honom.
Så det vette fan om vi kommer åka jag tror inte det.Japp så nu ska jag nog fan ta på mig lite mer snyggare kläder och fixa i ordning mig.Går just nu runt i mjukisbyxor och ett linne :)
Ah nej ska gå och fixa till mig lite nu.


Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0