091103 Morn morn!

Åååååååh fy fan vad skönt jag har sovit alltså!!!!!!Har inte nyss gått upp har vart vaken minst en timme var tvungen att diska bort den stora högen inne i köket.Usch blä för disk!
Just nu sitter jag och käkar lite kellog´s red berries och dricker lite juice.
Mums kan det blir godare??? :D
Idag ska jag iallfall ta tag i och tvätta och plocka upp lite är hemma.
Men på fredag drar jag och Nike till stockholm en sväng över dagen.Hon fråga om jag ville hänga med och ta en lite roadtripp.Hon är ju där i från så vi skulle ta ut hennes hundar och rasta dom tydligen också och sen skulle hon bjuda på lunch hos dom.Så det kommer bli as kul skulle jag tro.
Ja nej ska äta upp här sen ska jag plocka ihop till tvätten.

Puss bitches <3

Hahaha cameran var ju fan bra i solljus ...knäppt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0