091110 Gäsp

God morgon mina fina läsare är det något som är vaken redan??Inte jag har nyligen gått upp och sitter nu sliten med en kopp te.Idag är det den stora dagen då lilla turbos bollar åker bort.Vi ska vara hos vetrinären om en timme snart.Usch är ganska nervös ändå faktiskt.För sist jag var hos vetrinären så här på riktigt så var det när vi tog bort min förra katt.Så jag kommer säkert börja tjuta igen.Jonas får hålla mig i handen tror jag.Ja nej det blir en snabb uppdatering nu bilder från igår får jag ladda upp sen när jag kommer hem måste hinna sminka mig nämligen och så.
Men vi hörs sen.

Puss bitches <3

Naaw kolla min lilla älskling :D kan man bli sötare <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0