091110 God morgon

Morgon alla därute.Vaknat??Det måste ni ha gjort!Har jag gjort nu iallfall.Hihi!
Ska strax gå och göra i ordning riktigt god frukost ska nog ta lite flingor med honungsmelon och en macka :) Mums!
Turbo ligger i knät och trampar som fan.Måste klippa klorna tror jag.I morgon är det ju den stora dagen för honom.Bollarna ska bort!
Stackarn!Men hoppas på att han blir lugnare.Hahaha Jonas börjar bli riktigt sugen på hund han äääälskar zeb´s hund han kan verkligen inte låta bli honom och han har sagt att hund kan vi skaffa sen när ekonomin är mycket bättre.Wiiiiie vill ha en vakthund.Vill inte ha en liten skit.Det ska vara rejält.Hihi!Ah det kommer sen i framtiden inte nu.Aha vad händer idag då??
Här ska jag diska boertr diskberget från helgen sen är det tvättid ikväll kom jag på men ska kanske hitta på något med lilla Bea :) Var så länge sen nu usch miss her <3
Så ska höra med henne sen :)
Nu ska jag ta och göra frukost.

Puss bitches <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0