091116 God morgon!

Åååh måndag igen då.Fan vad veckorna går fort alltså :O
Helgen bara susade förbi hann ju fan inte med så mycket.Hahaha älsklingen var jätte söt igår kväll.
Vi höll på och rensa ur lite gammalt ur skafferiet och så och hade dessutom tvättid efter så frågar han om vi inte kan ta ett skumbad.Naaaw han är så söt ibland.Men det roliga var att han råkade ha i lite för varmt vatten så det bara skållade om man satte ner fötterna.Hahahaha vi hade verkligen as kul älsklingen skrek av bara fan och jag stod på sidan och asgarvade åt honom.Vet inte riktigt vad som har hänt han verkar otroligt kärvänlig riktigt.Vi har haft så otroligt kul på sistone det är som att vara kär på nytt igen :) Underbar känsla.
Ja nu har vi iallfall planerat att måla i sovrummet.Vill ha typ mörk röd mot vinröda håller men kanske silver dekorationer.Skulle bli snyggt tror jag.Men det blir iallfal vitt i hallen eftersom vi vill ha ljust där eftersom vi inte har några fönster där så ljuset kommer inte in.
Ja nej nu ska jag gå och fixa mig lite ;)

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0